
Postupnosť príkazov
Nadradené: Algoritmické myslenie
Predchádzajúce: Význam príkazov
Nadväzujúce: Sekvencia príkazov, Opakovanie, cykly, Podmienky a vetvenie, Súbežnosť

Rozhodovačka
Rýchle precvičovanie výberom z dvoch možností.

Postupnosť príkazov (ľahké)
54 Zadanie
Typicky zaberie: 5 min
Ukážka




Postupnosť príkazov (stredné)
50 Zadanie
Ukážka




Postupnosť príkazov (ťažké)
47 Zadanie
Ukážka




Pexeso
Hľadanie dvojíc, ktoré k sebe patria.

Presúvanie
Presúvanie kartičiek na správne miesto. Jednoduché ovládanie, zaujímavé a neotrepané úlohy.

Zber odpadu (ľahké)
10 Zadanie
Typicky zaberie: 8 min

Blúdiaca myš (ľahké)
9 Zadanie
Typicky zaberie: 12 min

Blúdiaca myš (stredné)
10 Zadanie

Stavby z kociek (ľahké)
11 Zadanie

Stavby z kociek (stredné)
11 Zadanie

Šípkovaná
Šipkovaná je jednoduchá logická úloha, kde tvoříte program pro skřítka pomocí šipek umístěných do lesa. Není to ale zas tak úplně snadné, protože krom šipek jsou ovšem v lese i hřiby, rybníky, teleporty, kouzelné hůlky, vybuchují muchomůrky...
Sběr hříbků
Skoky

Maľovanie
ProgMalování je zábavná kombinace programování a malování. Úkolem je nakreslit zajímavé obrázky pomocí programů, které tvoříte přetahováním připravených bloků.