Vieme informatiku

Cykly a podmienky

NHJ
Zkopírovat krátkou adresu (viemeto.eu/NHJ)
Ukázať QR kód

viemeto.eu/NHJ


Stiahnuť QR kód

Pexeso

Hľadanie dvojíc, ktoré k sebe patria.


Cykly a podmienky
Opakuj Nx
Korytnačie obrázky (s opakovaním)


Maľovanie

Tvorba obrázkov skladaním základných tvarov (napr. kruh, štvorec), využitie blokového programovania.


Vzory s opakovaním II



Staviteľ

Pomocou blokového programovania vytvorte program pre staviteľa Stana.


Stavby s opakovaním

Stavby s opakovaním: ťažšie

Opakuj dokým

Opakuj dokým: ťažšie



Kód kocky

Navigujte kocku po pláne podľa zadaného programu. Precvičenie schopnosti čítať programy.


Opakuj Nx

Prechádzky s rozhodovaním I

Opakuj dokým

Opakované rozhodovanie I

Dvojité opakovanie



Robotanik

Jednoduché grafické ovládanie, náročné programátorské úlohy.


Tréning

Ľahké



NAPÍŠTE NÁM

Ďakujeme za vašu správu, bola úspešne odoslaná.

Napíšte nám

Neviete si rady?

Najprv sa, prosím, pozrite na časté otázky:

Čoho sa správa týka?

Odkaz Obsah Ovládanie Prihlásenie Licencia