Korytnačia grafika

Naprogramujte korytnačku, aby kreslila pekné obrázky. Korytnačka rozumie pokynom ako „choď dopredu“ alebo „odboč doprava“. Programy tvoríte pomocou preťahovania grafických blokov. Základné úlohy sú jednoduché a zvládnu ich aj deti na prvom stupni ZŠ. Korytnačka je však šikovná a zabaví aj zdatných programátorov – dokáže napríklad aj elegantné fraktály. Pokročilí riešitelia môžu navyše využiť cvičenie Python korytnačka, v ktorom sa korytnačka programuje textovo.

Záujemcovia nájdu viac informácií o korytnačej grafike v knižke od jedného z autorov projektu Vieme programovať.

Cvičenie prechádza aktualizáciou. Vylepšujeme ovládanie a budeme pridávať nové úlohy (pri tom môže dôjsť k presunom existujúcich úloh medzi súbormi). Ak by ste narazili na problémy s fungovaním úlohy, dajte nám, prosím, vedieť prostredníctvom tlačidla „Napíšte nám“.

Naprogramujte korytnačku, aby kreslila pekné obrázky. Korytnačka rozumie pokynom ako je „choď dopredu“ alebo „zatoč doprava“. Programy tvoríte pomocou preťahovania grafických blokov. Začnite s jednoduchými obrázkami a pokračujte až k fraktálom.

Voľné plátno  »
Vyriešené úlohy
Získané kryštály

Prehľad

Základyvyriešené 0 z 11
Jednoduché kreslenívyriešené 0 z 12
Kreslenívyriešené 0 z 6
Vzory s opakovánímvyriešené 0 z 6
Správné úhlyvyriešené 0 z 10
Ladění obrázkůvyriešené 0 z 0
Kreslení IIvyriešené 0 z 6
Vzory s opakováním IIvyriešené 0 z 8
Proměnnévyriešené 0 z 5
Želví experimentáriumvyriešené 0 z 1

Celkom vyriešené: 0 z 65

Prehľad kryštály

Základyzískané 0 z 17
Jednoduché kreslenízískané 0 z 21
Kreslenízískané 0 z 11
Vzory s opakovánímzískané 0 z 16
Správné úhlyzískané 0 z 28
Ladění obrázkůzískané 0 z 0
Kreslení IIzískané 0 z 19
Vzory s opakováním IIzískané 0 z 24
Proměnnézískané 0 z 15
Želví experimentáriumzískané 0 z 1

Celkom získané: 0 z 152

NAPÍŠTE NÁM

Neviete si rady?

Najprv sa, prosím, pozrite na časté otázky:

Časté otázky Návody pre rodičov Návody pre učiteľov

Čoho sa správa týka?

Odkaz Obsah Ovládanie Prihlásenie Licencia