Korytnačia grafika

Naprogramujte korytnačku, aby kreslila pekné obrázky. Korytnačka rozumie pokynom ako „choď dopredu“ alebo „odboč doprava“. Programy tvoríte pomocou preťahovania grafických blokov. Základné úlohy sú jednoduché a zvládnu ich aj deti na prvom stupni ZŠ. Korytnačka je však šikovná a zabaví aj zdatných programátorov – dokáže napríklad aj elegantné fraktály. Pokročilí riešitelia môžu navyše využiť cvičenie Python korytnačka, v ktorom sa korytnačka programuje textovo.

Záujemcovia nájdu viac informácií o korytnačej grafike v knižke od jedného z autorov projektu Vieme programovať.


Radenie podľatémynáročnosti  Výpis úlohrozbaliť všetkovybrané súborylen prehľad
Základy
0/14
Jednoduché kreslenie
0/14
Kreslení
0/10
Vzory s opakovaním
0/8
Správne uhly
0/11
Ladenie obrázkov
0/5
Kreslenie II
0/10
Vzory s opakovaním II
0/9
Premenné
0/8
Korytnačie experimentárium
0/5

Celkom vyriešené: 0 z 94

NAPÍŠTE NÁM

Neviete si rady?

Najprv sa, prosím, pozrite na časté otázky:

Časté otázky Návody pre rodičov Návody pre učiteľov

Čoho sa správa týka?

Odkaz Obsah Ovládanie Prihlásenie Licencia