Korytnačia grafika
Naprogramujte korytnačku, aby kreslila pekné obrázky. Korytnačka rozumie pokynom ako „choď dopredu“ alebo „odboč doprava“. Programy tvoríte pomocou preťahovania grafických blokov. Základné úlohy sú jednoduché a zvládnu ich aj deti na prvom stupni ZŠ. Korytnačka je však šikovná a zabaví aj zdatných programátorov – dokáže napríklad aj elegantné fraktály. Pokročilí riešitelia môžu navyše využiť cvičenie Python korytnačka, v ktorom sa korytnačka programuje textovo.
Záujemcovia nájdu viac informácií o korytnačej grafike v knižke od jedného z autorov projektu Vieme programovať.Pridať k obľúbeným
Pridať k mojim obľúbeným »Základy
Pridať k obľúbeným
Pridať k mojim obľúbeným »Obrázky s opakovaním
Pridať k obľúbeným
Pridať k mojim obľúbeným »Kreslenie
Pridať k obľúbeným
Pridať k mojim obľúbeným »Vzory s opakovaním
Pridať k obľúbeným
Pridať k mojim obľúbeným »Správne uhly
Pridať k obľúbeným
Pridať k mojim obľúbeným »Ladenie obrázkov
Pridať k obľúbeným
Pridať k mojim obľúbeným »Premenné
Pridať k obľúbeným
Pridať k mojim obľúbeným »Kreslenie II
Pridať k obľúbeným
Pridať k mojim obľúbeným »Vzory s opakovaním II
Pridať k obľúbeným
Pridať k mojim obľúbeným »Pridať k obľúbeným
Pridať k mojim obľúbeným »Korytnačie experimentárium
Celkom vyriešené: 0 z 99