Korytnačia grafika

Naprogramujte korytnačku, aby kreslila pekné obrázky. Korytnačka rozumie pokynom ako „choď dopredu“ alebo „odboč doprava“. Programy tvoríte pomocou preťahovania grafických blokov. Základné úlohy sú jednoduché a zvládnu ich aj deti na prvom stupni ZŠ. Korytnačka je však šikovná a zabaví aj zdatných programátorov – dokáže napríklad aj elegantné fraktály. Pokročilí riešitelia môžu navyše využiť cvičenie Python korytnačka, v ktorom sa korytnačka programuje textovo.

Záujemcovia nájdu viac informácií o korytnačej grafike v knižke od jedného z autorov projektu Vieme programovať.


Radenie podľatémynáročnostiVýpis úlohrozbaliť všetkovybrané súborylen prehľad
Základy
0/11
Jednoduché kreslenie
0/12
Kreslení
0/6
Vzory s opakováním
0/6
Správne uhly
0/10
Ladenie obrázkov
0/0

Ladenie obrázkov

Kreslenie II
0/6
Vzory s opakováním II
0/8
Proměnné
0/5
Korytnačie experimentárium
0/1

Korytnačie experimentárium


Celkom vyriešené: 0 z 65

NAPÍŠTE NÁM

Neviete si rady?

Najprv sa, prosím, pozrite na časté otázky:

Časté otázky Návody pre rodičov Návody pre učiteľov

Čoho sa správa týka?

Odkaz Obsah Ovládanie Prihlásenie Licencia