Korytnačia grafika
Naprogramujte korytnačku, aby kreslila pekné obrázky. Korytnačka rozumie pokynom ako „choď dopredu“ alebo „odboč doprava“. Programy tvoríte pomocou preťahovania grafických blokov. Základné úlohy sú jednoduché a zvládnu ich aj deti na prvom stupni ZŠ. Korytnačka je však šikovná a zabaví aj zdatných programátorov – dokáže napríklad aj elegantné fraktály. Pokročilí riešitelia môžu navyše využiť cvičenie Python korytnačka, v ktorom sa korytnačka programuje textovo.
Záujemcovia nájdu viac informácií o korytnačej grafike v knižke od jedného z autorov projektu Vieme programovať.Radenie podľa
Výpis úloh
vybrané súborylen prehľad
Obrázky s opakovaním
0/14
Obrázky s opakovaním
Kreslenie
0/10
Kreslenie
Vzory s opakovaním
0/10
Vzory s opakovaním
Ladenie obrázkov
0/9
Ladenie obrázkov
Správne uhly
0/11
Správne uhly
Premenné
0/6
Premenné
Kreslenie II
0/10
Kreslenie II
Vzory s opakovaním II
0/9
Vzory s opakovaním II
Prešibané
0/5
Korytnačie experimentárium
0/5
Korytnačie experimentárium
Celkom vyriešené: 0 z 89































































































