Korytnačia grafika
Naprogramujte korytnačku, aby kreslila pekné obrázky. Korytnačka rozumie pokynom ako „choď dopredu“ alebo „odboč doprava“. Programy tvoríte pomocou preťahovania grafických blokov. Základné úlohy sú jednoduché a zvládnu ich aj deti na prvom stupni ZŠ. Korytnačka je však šikovná a zabaví aj zdatných programátorov – dokáže napríklad aj elegantné fraktály. Pokročilí riešitelia môžu navyše využiť cvičenie Python korytnačka, v ktorom sa korytnačka programuje textovo.
Záujemcovia nájdu viac informácií o korytnačej grafike v knižke od jedného z autorov projektu Vieme programovať.Radenie podľa
Výpis úloh
Algoritmické myslenie » Cykly a podmienky » Opakuj Nx
Obrázky s opakovaním
Kreslenie
Algoritmické myslenie » Cykly a podmienky » Vnorené cykly
Vzory s opakovaním
Algoritmické myslenie » Algoritmické myslenie: mix