- Algoritmické myslenie
- Rozpoznávanie vzorov
- Postupnosti príkazov
- Cykly a podmienky
- Premenné
- Funkcie a zovšeobecňovanie
- Vývoj programov
- Algoritmické myslenie: mix
Filter podľa ročníka
Cvičenie
Rozhodovačka
Rýchle precvičovanie výberom z dvoch možností.
Číselné rady obrázkovo (stredné)
Zadaní: 39
Typicky zaberie: 4 min
Číselné rady s popisom (ľahké)
Zadaní: 22
Typicky zaberie: 6 min
Slovné vzťahy (ľahké)
Zadaní: 47
Typicky zaberie: 3 min
Slovné vzťahy (stredné)
Zadaní: 59
Typicky zaberie: 4 min
Vzory z dlaždíc (ľahké)
Zadaní: 50
Typicky zaberie: 6 min
Poradie príkazov (ľahké)
Zadaní: 62
Typicky zaberie: 3 min
Poradie príkazov (stredné)
Zadaní: 59
Typicky zaberie: 5 min
Poradie príkazov (ťažké)
Zadaní: 53
Typicky zaberie: 6 min
Opakuj Nx (ľahké)
Zadaní: 42
Typicky zaberie: 3 min
Opakuj Nx (stredné)
Zadaní: 50
Typicky zaberie: 5 min
Opakuj Nx (ťažké)
Zadaní: 48
Typicky zaberie: 6 min
Cykly s premennými (stredné)
Zadaní: 43
Typicky zaberie: 15 min
Cykly s premennými (ťažké)
Zadaní: 51
Typicky zaberie: 20 min
Podmienky s premennými (stredné)
Zadaní: 38
Typicky zaberie: 5 min
Podmienky s premennými (ťažké)
Zadaní: 54
Typicky zaberie: 5 min
Zovšeobecňovanie programov (stredné)
Zadaní: 45
Typicky zaberie: 5 min
Rozklad programov (stredné)
Zadaní: 57
Typicky zaberie: 5 min
Presúvanie
Presúvanie kartičiek na správne miesto. Jednoduché ovládanie, zaujímavé a neotrepané úlohy.
Trojice (stredné)
Zadaní: 16
Typicky zaberie: 5 min
Postupná premena (ľahké)
Zadaní: 10
Typicky zaberie: 8 min
Doplňovanie radov: čísla (stredné)
Zadaní: 15
Typicky zaberie: 6 min
Doplňovanie radov: čísla (ťažké)
Zadaní: 14
Typicky zaberie: 5 min
Doplňovanie radov: symboly (ľahké)
Zadaní: 14
Typicky zaberie: 5 min
Doplňovanie radov: geometrické útvary (stredné)
Zadaní: 14
Typicky zaberie: 6 min
Popis vzorov: Vyšívanie (stredné)
Zadaní: 16
Typicky zaberie: 9 min
Čarovné prútiky (stredné)
Zadaní: 11
Typicky zaberie: 6 min
Obrázkový mixér (stredné)
Zadaní: 11
Typicky zaberie: 10 min
Kódy kvetín (stredné)
Zadaní: 6
Typicky zaberie: 8 min
Rozklad obrázkov (ľahké)
Zadaní: 14
Typicky zaberie: 6 min
Rozklad obrázkov (stredné)
Zadaní: 14
Typicky zaberie: 10 min
Rozklad obrázkov (s opakovaním) (stredné)
Zadaní: 10
Typicky zaberie: 5 min
Zber odpadu (ľahké)
Zadaní: 10
Typicky zaberie: 7 min
Blúdiaca myš (ľahké)
Zadaní: 9
Typicky zaberie: 6 min
Stavby z kociek (ľahké)
Zadaní: 11
Typicky zaberie: 8 min
Stavby z kociek (stredné)
Zadaní: 11
Typicky zaberie: 7 min
Pexeso
Hľadanie dvojíc, ktoré k sebe patria.
Vločky (ľahké)
Zadaní: 9
Typicky zaberie: 3 min
Kvety (ľahké)
Zadaní: 12
Typicky zaberie: 4 min
Náramky (ľahké)
Zadaní: 10
Typicky zaberie: 4 min
Náramky (stredné)
Zadaní: 10
Typicky zaberie: 5 min
Spoločná vlastnosť: znaky a čísla (stredné)
Zadaní: 13
Typicky zaberie: 4 min
Zápis čarbaníc (ľahké)
Zadaní: 8
Typicky zaberie: 5 min
Farebné dlaždice (ľahké)
Zadaní: 7
Typicky zaberie: 4 min
Korytnačie obrázky (stredné)
Zadaní: 10
Typicky zaberie: 6 min
Korytnačie obrázky (s opakovaním) (stredné)
Zadaní: 8
Typicky zaberie: 5 min
Priradzovací príkaz (stredné)
Zadaní: 9
Typicky zaberie: 4 min
Šípkovaná
Navigujte trpaslíka do domčeka. Logická úloha, ktorá funguje ako rozcvička na programovanie.
Trpaslíkova rozcvička
Zber hríbikov
Skoky
Viac trpaslíkov
Pozor na škriatka!
Prefarbovanie
Kamene a prútik
Vybuchujúca muchotrávka
Rotujúce šípky
Miznúce šípky
Lesné výpravy I
Teleport
Lesné výpravy II
Lesné výpravy III
Náročné
Korytnačia grafika
Vykreslovanie obrázkov korytnačou grafikou s využitím blokového programovania.
Obrázky s opakovaním
Kreslenie
Kreslenie II
Vzory s opakovaním
Vzory s opakovaním II
Premenné
Ladenie obrázkov
Správne uhly
Prešibané
Korytnačie experimentárium
Maľovanie
Tvorba obrázkov skladaním základných tvarov (napr. kruh, štvorec), využitie blokového programovania.
Skladanie tvarov
Skladanie tvarov II
Maľovacia rozcvička
Obrázky
Obrázky II
Vzory s opakovaním II
Premenné
Funkcie
Ladenie obrázkov
Zákerné
Plošinovka
Ovládajte skákajúcu postavu pomocou blokového programovania.
Čarovanie
Duch
Podmienky: základy
Pavúky a strely
Rozšírené podmienky
Interakcie a podmienky
Čarovanie s podmienkami
Kombinácie podmienok
Zákerné
Staviteľ
Pomocou blokového programovania vytvorte program pre staviteľa Stana.
Základy staviteľstva
Stavby s opakovaním
Stavby s opakovaním: ťažšie
Opakuj dokým
Opakuj dokým: ťažšie
Zákerné
Kód kocky
Navigujte kocku po pláne podľa zadaného programu. Precvičenie schopnosti čítať programy.
Rozcvička kociek
Opakuj Nx
Prechádzky s rozhodovaním I
Opakuj dokým
Opakované rozhodovanie I
Dvojité opakovanie
Funkcie kocky
Robotanik
Jednoduché grafické ovládanie, náročné programátorské úlohy.
Tréning
Ľahké
Stredne ťažké
Ťažké
Skutočná výzva
Python korytnačka
Tvorba programov v Pythone, kreslenie obrázkov korytnačou grafikou.
Rekurzie a fraktály
Ďakujeme za vašu správu, bola úspešne odoslaná.
Napíšte nám
Neviete si rady?
Najprv sa, prosím, pozrite na časté otázky:
Čoho sa správa týka?
Tu nám môžete napísať odkaz či popísať dojmy, ako sa vám systém používa. Ak máte nejakú zásadnejšiu správu, zvoľte, prosím, jednu z ďalších kategórií.
Ak hlásite chybu, upresnite, prosím, v čom presne spočíva. Ak máte návrh na rozšírenie obsahu, uvítame, keď popíšete konkrétnu ukážku. Nezasielajte, prosím, otázky na prezradenie riešení úloh alebo na vysvetlenie postupu.
Skôr než položíte otázku, skontrolujte časté otázky.
Pred položením otázky si, prosím, prejdite časté otázky k prihláseniu.