Algoritmické myslenie – 4. stredná škola

MTL
Skopírovať kód témy
Zkopírovat krátkou adresu (viemeto.eu/MTL)
Ukázať QR kód

viemeto.eu/MTL


Stiahnuť QR kód

Presúvanie

Presúvanie kartičiek na správne miesto. Jednoduché ovládanie, zaujímavé a neotrepané úlohy.


Algoritmické myslenie
Rozpoznávanie vzorov
Vzory v postupnostiach
Doplňovanie radov: čísla
Doplňovanie radov: geometrické útvary
Rozklad obrázkov na časti
Rozklad obrázkov
Postupnosti príkazov
Poradie príkazov
Stavby z kociek
Funkcie a zovšeobecňovanie
Funkce s parametry
Obrázkové funkcie


Pexeso

Hľadanie dvojíc, ktoré k sebe patria.


Algoritmické myslenie
Premenné
Priradzovací príkaz


Korytnačia grafika

Vykreslovanie obrázkov korytnačou grafikou s využitím blokového programovania.


Obrázky s opakovaním

Kreslenie

Kreslenie II

Vzory s opakovaním

Vzory s opakovaním II

Premenné

Ladenie obrázkov

Správne uhly

Prešibané

Korytnačie experimentárium



Staviteľ

Pomocou blokového programovania vytvorte program pre staviteľa Stana.


Základy staviteľstva

Stavby s opakovaním

Stavby s opakovaním: ťažšie

Opakuj dokým

Opakuj dokým: ťažšie

Zákerné



Python korytnačka

Tvorba programov v Pythone, kreslenie obrázkov korytnačou grafikou.


Rekurzie a fraktály



NAPÍŠTE NÁM

Ďakujeme za vašu správu, bola úspešne odoslaná.

Napíšte nám

Neviete si rady?

Najprv sa, prosím, pozrite na časté otázky:

Čoho sa správa týka?

Odkaz Obsah Ovládanie Prihlásenie Licencia