- Algoritmické myslenie
- Rozpoznávanie vzorov
- Postupnosti príkazov
- Cykly a podmienky
- Premenné
- Funkcie a zovšeobecňovanie
- Vývoj programov
- Algoritmické myslenie: mix
Filter podľa ročníka
Cvičenie
Rozhodovačka
Rýchle precvičovanie výberom z dvoch možností.
Číselné rady obrázkovo (stredné)
Zadaní: 39
Typicky zaberie: 4 min

Číselné rady s popisom (ľahké)
Zadaní: 22
Typicky zaberie: 6 min

Slovné vzťahy (ľahké)
Zadaní: 47
Typicky zaberie: 3 min

Slovné vzťahy (stredné)
Zadaní: 59
Typicky zaberie: 4 min

Vzory z dlaždíc (ľahké)
Zadaní: 50
Typicky zaberie: 6 min

Presúvanie
Presúvanie kartičiek na správne miesto. Jednoduché ovládanie, zaujímavé a neotrepané úlohy.
Trojice (stredné)
Zadaní: 16
Typicky zaberie: 5 min

Postupná premena (ľahké)
Zadaní: 10
Typicky zaberie: 7 min

Doplňovanie radov: čísla (stredné)
Zadaní: 15
Typicky zaberie: 5 min

Doplňovanie radov: čísla (ťažké)
Zadaní: 14
Typicky zaberie: 5 min

Doplňovanie radov: symboly (ľahké)
Zadaní: 14
Typicky zaberie: 5 min

Doplňovanie radov: geometrické útvary (stredné)
Zadaní: 14
Typicky zaberie: 7 min

Popis vzorov: Vyšívanie (stredné)
Zadaní: 16
Typicky zaberie: 9 min

Čarovné prútiky (stredné)
Zadaní: 11
Typicky zaberie: 6 min

Obrázkový mixér (stredné)
Zadaní: 11
Typicky zaberie: 10 min

Kódy kvetín (stredné)
Zadaní: 6
Typicky zaberie: 8 min

Rozklad obrázkov (ľahké)
Zadaní: 14
Typicky zaberie: 6 min

Rozklad obrázkov (stredné)
Zadaní: 14
Typicky zaberie: 10 min

Rozklad obrázkov (s opakovaním) (stredné)
Zadaní: 10
Typicky zaberie: 5 min

Zber odpadu (ľahké)
Zadaní: 10
Typicky zaberie: 7 min

Blúdiaca myš (ľahké)
Zadaní: 9
Typicky zaberie: 6 min

Stavby z kociek (ľahké)
Zadaní: 11
Typicky zaberie: 8 min

Stavby z kociek (stredné)
Zadaní: 11
Typicky zaberie: 7 min

Obrázkové funkcie (stredné)
Zadaní: 8
Typicky zaberie: 6 min

Pexeso
Hľadanie dvojíc, ktoré k sebe patria.
Vločky (ľahké)
Zadaní: 9
Typicky zaberie: 3 min

Kvety (ľahké)
Zadaní: 12
Typicky zaberie: 4 min

Náramky (ľahké)
Zadaní: 10
Typicky zaberie: 4 min

Náramky (stredné)
Zadaní: 10
Typicky zaberie: 5 min

Spoločná vlastnosť: znaky a čísla (stredné)
Zadaní: 13
Typicky zaberie: 4 min

Zápis čarbaníc (ľahké)
Zadaní: 8
Typicky zaberie: 5 min

Farebné dlaždice (ľahké)
Zadaní: 7
Typicky zaberie: 4 min

Korytnačie obrázky (stredné)
Zadaní: 10
Typicky zaberie: 6 min

Korytnačie obrázky (s opakovaním) (stredné)
Zadaní: 8
Typicky zaberie: 8 min

Priradzovací príkaz (stredné)
Zadaní: 9
Typicky zaberie: 4 min

Šípkovaná
Navigujte trpaslíka do domčeka. Logická úloha, ktorá funguje ako rozcvička na programovanie.
Trpaslíkova rozcvička
Zber hríbikov
Skoky
Viac trpaslíkov
Pozor na škriatka!
Prefarbovanie
Kamene a prútik
Vybuchujúca muchotrávka
Rotujúce šípky
Miznúce šípky
Lesné výpravy I
Teleport
Lesné výpravy II
Lesné výpravy III
Náročné
Korytnačia grafika
Vykreslovanie obrázkov korytnačou grafikou s využitím blokového programovania.
Obrázky s opakovaním
Kreslenie
Kreslenie II
Vzory s opakovaním
Vzory s opakovaním II
Premenné
Ladenie obrázkov
Správne uhly
Prešibané
Korytnačie experimentárium
Maľovanie
Tvorba obrázkov skladaním základných tvarov (napr. kruh, štvorec), využitie blokového programovania.
Skladanie tvarov
Skladanie tvarov II
Maľovacia rozcvička
Obrázky
Obrázky II
Vzory s opakovaním II
Premenné
Funkcie
Ladenie obrázkov
Zákerné
Plošinovka
Ovládajte skákajúcu postavu pomocou blokového programovania.
Čarovanie
Rozcvička
Interakcie
Podmienky: základy
Rozšírené podmienky
Interakcie a podmienky
Čarovanie s podmienkami
Kombinácie podmienok
Čítače
Zákerné
Staviteľ
Pomocou blokového programovania vytvorte program pre staviteľa Stana.
Základy staviteľstva
Stavby s opakovaním
Stavby s opakovaním: ťažšie
Opakuj dokým
Opakuj dokým: ťažšie
Zákerné
Kód kocky
Navigujte kocku po pláne podľa zadaného programu. Precvičenie schopnosti čítať programy.
Rozcvička kociek
Opakuj Nx
Prechádzky s rozhodovaním I
Opakuj dokým
Opakované rozhodovanie I
Dvojité opakovanie
Funkcie kocky
Robotanik
Jednoduché grafické ovládanie, náročné programátorské úlohy.
Tréning
Ľahké
Stredne ťažké
Ťažké
Skutočná výzva
Python korytnačka
Tvorba programov v Pythone, kreslenie obrázkov korytnačou grafikou.
Rekurzie a fraktály
Ďakujeme za vašu správu, bola úspešne odoslaná.
Napíšte nám
Neviete si rady?
Najprv sa, prosím, pozrite na časté otázky:
Čoho sa správa týka?
Tu nám môžete napísať odkaz či popísať dojmy, ako sa vám systém používa. Ak máte nejakú zásadnejšiu správu, zvoľte, prosím, jednu z ďalších kategórií.
Ak hlásite chybu, upresnite, prosím, v čom presne spočíva. Ak máte návrh na rozšírenie obsahu, uvítame, keď popíšete konkrétnu ukážku. Nezasielajte, prosím, otázky na prezradenie riešení úloh alebo na vysvetlenie postupu.
Skôr než položíte otázku, skontrolujte časté otázky.
Pred položením otázky si, prosím, prejdite časté otázky k prihláseniu.