Algoritmické myslenie – 6. trieda (6. ročník)

MTL
Zkopírovat krátkou adresu (viemeto.eu/MTL)
Ukázať QR kód

viemeto.eu/MTL


Stiahnuť QR kód
Ukázať/skryť súhrn
Súhrn je skrytý.

Rozhodovačka

Rýchle precvičovanie výberom z dvoch možností.


Algoritmické myslenie
Rozpoznávanie vzorov
Spoločná vlastnosť
Spoločná vlastnosť: slová
Vzory v postupnostiach
Číselné rady obrázkovo
Popis vzorov
Číselné rady s popisom
Reverzné inžinierstvo
Slovné vzťahy
Rozklad obrázkov na časti
Vzory z dlaždíc
Základy algoritmického myslenia
Postupnosť príkazov
Cykly a podmínky
Opakovanie
Premenné
Cykly s premennými
Podmienky s premennými
Funkcie a zovšeobecňovanie
Zovšeobecňovanie programov


Pexeso

Hľadanie dvojíc, ktoré k sebe patria.


Algoritmické myslenie
Rozpoznávanie vzorov
Rovnaké vzory
Vločky
Kvety
Náramky
Spoločná vlastnosť
Spoločná vlastnosť: znaky a čísla
Popis vzorov
Zápis čarbaníc
Rozklad obrázkov na časti
Farebné dlaždice
Základy algoritmického myslenia
Postupnosť príkazov
Korytnačie obrázky
Cykly a podmínky
Opakovanie
Korytnačie obrázky (s opakovaním)
Premenné
Premenné: základné princípy


Presúvanie

Presúvanie kartičiek na správne miesto. Jednoduché ovládanie, zaujímavé a neotrepané úlohy.


Algoritmické myslenie
Rozpoznávanie vzorov
Spoločná vlastnosť
Trojice
Vzory v postupnostiach
Postupná premena
Doplňovanie radov: čísla
Doplňovanie radov: symboly
Doplňovanie radov: geometrické útvary
Popis vzorov
Popis vzorov: Vyšívanie
Reverzné inžinierstvo
Čarovné prútiky
Obrázkový mixér
Kódy kvetín
Rozklad obrázkov na časti
Rozklad obrázkov
Rozklad obrázkov (s opakovaním)
Základy algoritmického myslenia
Postupnosť príkazov
Zber odpadu
Blúdiaca myš
Stavby z kociek
Funkcie a zovšeobecňovanie
Funkcie
Obrázkové funkcie


Šípkovaná

Navigujte trpaslíka do domčeka. Logická úloha, ktorá funguje ako rozcvička na programovanie.


Trpaslíkova rozcvička

Zber hríbikov

Skoky

Viac trpaslíkov

Pozor na škriatka!

Prefarbovanie

Kamene a prútik

Vybuchujúca muchotrávka

Rotujúce šípky

Miznúce šípky

Lesné výpravy I

Teleport

Lesné výpravy II

Lesné výpravy III

Náročné



Korytnačia grafika

Vykreslovanie obrázkov korytnačou grafikou s využitím blokového programovania.


Základy

Obrázky s opakovaním

Kreslenie

Kreslenie II

Vzory s opakovaním

Vzory s opakovaním II

Premenné

Ladenie obrázkov

Správne uhly

Korytnačie experimentárium



Plošinovka

Ovládajte skákajúcu postavu pomocou blokového programovania.


Rozcvička

Podmienky: základy

Interakcie

Pavúky a strely

Rozšírené podmienky

Interakcie a podmienky

Čarovanie s podmienkami

Kombinácie podmienok

Čarovanie

Duch

Čítače

Zákerné



NAPÍŠTE NÁM

Ďakujeme za vašu správu, bola úspešne odoslaná.

Napíšte nám

Neviete si rady?

Najprv sa, prosím, pozrite na časté otázky:

Čoho sa správa týka?

Odkaz Obsah Ovládanie Prihlásenie Licencia