Presúvanie
Presúvanie kartičiek na správne miesto. Jednoduché ovládanie, zaujímavé a neotrepané úlohy.
Doplňovanie radov: čísla (ťažké) • NJU
Zadaní: 14
Typicky zaberie: 5 min

Doplňovanie radov: geometrické útvary (stredné) • MG1
Zadaní: 14
Typicky zaberie: 7 min

Rozklad obrázkov (stredné) • MG6
Zadaní: 14
Typicky zaberie: 10 min

Stavby z kociek (stredné) • MGU
Zadaní: 11
Typicky zaberie: 7 min

Obrázkové funkcie (stredné) • MHZ
Zadaní: 8
Typicky zaberie: 6 min

Pexeso
Hľadanie dvojíc, ktoré k sebe patria.
Priradzovací príkaz (stredné) • NAZ
Zadaní: 9
Typicky zaberie: 4 min

Korytnačia grafika
Vykreslovanie obrázkov korytnačou grafikou s využitím blokového programovania.
Obrázky s opakovaním
Kreslenie
Kreslenie II
Vzory s opakovaním
Vzory s opakovaním II
Premenné
Ladenie obrázkov
Správne uhly
Prešibané
Korytnačie experimentárium
Maľovanie
Tvorba obrázkov skladaním základných tvarov (napr. kruh, štvorec), využitie blokového programovania.
Skladanie tvarov
Skladanie tvarov II
Maľovacia rozcvička
Obrázky
Obrázky II
Vzory s opakovaním II
Premenné
Funkcie
Ladenie obrázkov
Zákerné
Plošinovka
Ovládajte skákajúcu postavu pomocou blokového programovania.
Čarovanie
Interakcie
Podmienky: základy
Rozšírené podmienky
Interakcie a podmienky
Čarovanie s podmienkami
Kombinácie podmienok
Čítače
Zákerné
Staviteľ
Pomocou blokového programovania vytvorte program pre staviteľa Stana.
Základy staviteľstva
Stavby s opakovaním
Stavby s opakovaním: ťažšie
Opakuj dokým
Opakuj dokým: ťažšie
Zákerné
Robotanik
Jednoduché grafické ovládanie, náročné programátorské úlohy.
Tréning
Ľahké
Stredne ťažké
Ťažké
Skutočná výzva
Python korytnačka
Tvorba programov v Pythone, kreslenie obrázkov korytnačou grafikou.