Vieme informatiku

Algoritmické myslenie – 4. stredná škola

MTL
Zkopírovat krátkou adresu (viemeto.eu/MTL)
Ukázať QR kód

viemeto.eu/MTL


Stiahnuť QR kód

Presúvanie

Presúvanie kartičiek na správne miesto. Jednoduché ovládanie, zaujímavé a neotrepané úlohy.


Algoritmické myslenie
Rozpoznávanie vzorov
Vzory v postupnostiach
Doplňovanie radov: čísla
Doplňovanie radov: geometrické útvary
Rozklad obrázkov na časti
Rozklad obrázkov
Postupnosti príkazov
Poradie príkazov
Stavby z kociek
Funkcie a zovšeobecňovanie
Funkce s parametry
Obrázkové funkcie


Pexeso

Hľadanie dvojíc, ktoré k sebe patria.


Algoritmické myslenie
Premenné
Priradzovací príkaz


Korytnačia grafika

Vykreslovanie obrázkov korytnačou grafikou s využitím blokového programovania.


Obrázky s opakovaním

Kreslenie

Kreslenie II

Vzory s opakovaním

Vzory s opakovaním II

Premenné

Ladenie obrázkov

Správne uhly

Prešibané

Korytnačie experimentárium



Maľovanie

Tvorba obrázkov skladaním základných tvarov (napr. kruh, štvorec), využitie blokového programovania.


Skladanie tvarov

Skladanie tvarov II

Maľovacia rozcvička

Obrázky

Obrázky II

Vzory s opakovaním II

Premenné

Funkcie

Ladenie obrázkov

Zákerné



Staviteľ

Pomocou blokového programovania vytvorte program pre staviteľa Stana.


Základy staviteľstva

Stavby s opakovaním

Stavby s opakovaním: ťažšie

Opakuj dokým

Opakuj dokým: ťažšie

Zákerné



Python korytnačka

Tvorba programov v Pythone, kreslenie obrázkov korytnačou grafikou.


Rekurzie a fraktály



NAPÍŠTE NÁM

Ďakujeme za vašu správu, bola úspešne odoslaná.

Napíšte nám

Neviete si rady?

Najprv sa, prosím, pozrite na časté otázky:

Čoho sa správa týka?

Odkaz Obsah Ovládanie Prihlásenie Licencia