Rozhodovačka

Rýchle precvičovanie výberom z dvoch možností.


Algoritmické myslenie
Rozpoznávanie vzorov
Spoločná vlastnosť
Spoločná vlastnosť: slová
Vzory v postupnostiach
Číselné rady obrázkovo
Popis vzorov
Číselné rady s popisom
Reverzné inžinierstvo
Slovné vzťahy
Rozklad obrázkov na časti
Vzory z dlaždíc
Základy algoritmického myslenia
Postupnosť príkazov
Opakovanie
Premenné
Cykly s premennými
Podmienky s premennými
Funkcie a zovšeobecňovanie
Zovšeobecňovanie programov
Rozklad programov


Pexeso

Hľadanie dvojíc, ktoré k sebe patria.


Algoritmické myslenie
Rozpoznávanie vzorov
Rovnaké vzory
Vločky
Kvety
Náramky
Popis vzorov
Zápis čarbaníc
Rozklad obrázkov na časti
Farebné dlaždice
Základy algoritmického myslenia
Postupnosť príkazov
Korytnačie obrázky
Opakovanie
Korytnačie obrázky (s opakovaním)


Presúvanie

Presúvanie kartičiek na správne miesto. Jednoduché ovládanie, zaujímavé a neotrepané úlohy.


Algoritmické myslenie
Rozpoznávanie vzorov
Spoločná vlastnosť
Spoločná vlastnosť: obrázky
Spoločná vlastnosť: slová
Spoločná vlastnosť: príšerky
Trojice
Vzory v postupnostiach
Postupná premena
Doplňovanie radov: čísla
Doplňovanie radov: symboly
Doplňovanie radov: geometrické útvary
Popis vzorov
Popis vzorov: Vyšívanie
Reverzné inžinierstvo
Vzťahy slov
Čarovné prútiky
Obrázkový mixér
Kódy kvetín
Rozklad obrázkov na časti
Obrázky a vrstvy
Rozklad obrázkov
Rozklad obrázkov (s opakovaním)
Základy algoritmického myslenia
Postupnosť príkazov
Zber odpadu
Blúdiaca myš
Stavby z kociek
Postupnosti kúziel
Opakovanie
Zber vla
Zber vlajok
Včelie slučky
Opakovacie kúzla
Podmienky a vetvenie
Zber vlajok: podmienky
Obliekanie príšeriek
Rozhodovacie stromy
Opakuj dokým
Vláčik
Premenné
Premenné: základné princípy
Premenné kúzla
Funkcie a zovšeobecňovanie
Abstrakcia
Rebrík abstrakcia
Klasifikácia
Funkcie
Obrázkové funkcie
Vývoj programov
Vývojové diagramy
Vývojové diagramy: úpravy textu
Vývojové diagramy: premenné a čísla


Šípkovaná

Šípkovaná je jednoduchá logická úloha, kde tvoríte program pre škriatka pomocou šípok umiestnených do lesa. Nie je to ale zasa tak úplne jednoduché, pretože okrem šípok sú v lese, samozrejme, aj hríby, rybníky, teleporty, kúzelné paličky, vybuchujúce muchotrávky...


Trpaslíkova rozcvička

Zber hríbikov

Skoky

Viac trpaslíkov

Pozor na škriatka!

Prefarbovanie

Kamene a prútik

Vybuchujúca muchotrávka

Rotujúce šípky

Miznúce šípky

Lesné výpravy I

Teleport

Lesné výpravy II

Lesné výpravy III

Náročné



Korytnačia grafika

Naprogramujte korytnačku, aby kreslila pekné obrázky. Korytnačka rozumie pokynom ako je „choď dopredu“ alebo „zatoč doprava“. Programy tvoríte pomocou preťahovania grafických blokov. Začnite s jednoduchými obrázkami a pokračujte až k fraktálom.


Základy

Obrázky s opakovaním

Kreslenie

Kreslenie II

Vzory s opakovaním

Vzory s opakovaním II

Premenné

Ladenie obrázkov

Správne uhly

Prešibané

Korytnačie experimentárium



Maľovanie

ProgMalovanie je zábavná kombinácia programovania a maľovania. Úlohou je nakresliť zaujímavé obrázky pomocou programov, ktoré tvoríte preťahovaním pripravených blokov.


Skladanie tvarov

Skladanie tvarov II

Maľovacia rozcvička

Obrázky

Obrázky II

Vzory s opakovaním II

Premenné

Funkcie

Ladenie obrázkov

Zákerné



Plošinovka

Ovládejte skákající postavu pomocí blokového programování.


Rozcvička

Podmienky: základy

Interakcie

Pavúky a strely

Rozšírené podmienky

Interakcie a podmienky

Čarovanie s podmienkami

Kombinácie podmienok

Čarovanie

Duch

Čítače

Zákerné



Python korytnačka

Tvorba programů v Pythonu, kreslení obrázků želví grafikou.


Rekurzie a fraktály



NAPÍŠTE NÁM

Neviete si rady?

Najprv sa, prosím, pozrite na časté otázky:

Časté otázky

Čoho sa správa týka?

Odkaz Obsah Ovládanie Prihlásenie Licencia